piątek, 21 lutego 2014

Gołąbek

Sweterek w kolorze gołębim udziergany z trzech motków Kashmiru 100% wool. Mój projekt i oczywiście wykonanie też. Druty 3 i 3,5 (na zewnętrzną część kołnierza). Jest to jeden z dłużej wykonywanych projektów, bo zaczęłam go robić w kwietniu 2013, a ukończyłam w styczniu 2014, ale jest! I wyszedł całkiem nieźle :) Na wiosnę będzie jak znalazł.
Sweterek jest robiony w całości od dołu, rękawy wrabiane od pach, kołnierz robiony rzędami skróconymi. Wzór reliefowy zaczerpnięty (chyba) z Sabriny.








Więcej zdjęć na ravelry.

3 komentarze:

  1. Cudo! Wspaniały sweterek. Szczególnie dekolt świetnie wygląda - bardzo mi się podoba i wg mnie pasuje do całości :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziękuję za miłe słowa i również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. proszę bardziej żywe kolory, jest wiossna

    OdpowiedzUsuń