piątek, 8 kwietnia 2016

Akcesoria zimowe

Z opóźnieniem, ale lepiej późno niż wcale, pokazuję wydziergane przeze mnie akcesoria potrzebne zimą w naszym klimacie.
Najpierw rękawiczki, moje pierwsze w życiu :) Robiłam z DROPS-owej włóczki Lima, opierając się na wzorze z DROPS-a. Jestem z nich bardzo dumna :) , że wreszcie udało mi się je wydziergać. Nawet troszkę w nich chodziłam :)



Z tej samej włóczki zrobiłam też szaliczek.





Z połowy motka tejże Limy wydziergałam szybciutko opaskę na głowę, która jest niezastąpiona jeśli się nie lubi chodzić w czapce :)




Ale gdyby akurat było bardzo mroźnie, to zaopatrzyłam się też w ciepłą czapkę. Powstała na drutach nr 8 z dwóch nitek Limy i jednej nitki grubego Mohairu Aniluxu ze starych zapasów. Dziergałam ją z nadzieją, że nie będzie potrzebna, ale jak pamiętamy, było kilka mroźnych dni i czapka się bardzo przydała.




Zrobiłam też kilka rzeczy dla moich koleżanek z pracy. Dla Lidki - komin z Baby Alpaki Silk Dropsa i czapkę z dodatkiem do tej Alpaki jednej niteczki Mohairu InterFox.
Kolory są jednakowe, ale wyglądają inaczej w różnym świetle.



Dla Katarzyny zrobiłam ciepły szal na zimę z Limy Dropsowej.



Sporo zdjęć było dzisiaj. Dziękuję wszystkim za odwiedziny :)





3 komentarze:

  1. Śliczne wszystkie udziergi :) Rękawiczki super:) jakoś nie mam odwagi porwać się na robienie rękawiczek:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałości ! Piękne prace.
    Rękawiczki doskonałe :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń