piątek, 19 stycznia 2018

Orchidea 2

Powstała na drutach 5 z 77 g włóczki Angora de Lux YarnArt. Jest prezentem dla mojej przyjaciółki Eli. Od Orchidei 1 różni się innym ażurkiem w zakończeniu, bo tym razem zrobiłam go według wzoru autorki. Oczywiście obie chusty mają kształt, który uważam za optymalny, a spodobał się też moim przyjaciółkom. Inaczej robiłam także oczko środkowe, a mam na nie jeszcze inny pomysł, i być może go wykorzystam, bo chcę też zrobić taką chustę dla siebie. Włóczkę już mam :)
A na drutach mam coś, co stanowi dla mnie prawdziwe wyzwanie - cienizna na drucikach nr 2. Nawet nie miałam drutów na żyłce w tym rozmiarze, musiałam zakupić :) Mam już około 1/8 robótki :) A dziergam ścisło. Ciekawe czy wystarczy mi cierpliwości :)

2 komentarze:

  1. Bardzo ładna chusta Konwalio. Kształtem przypomina pelerynkę. Dziękiza wzór,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła przepiękna chusta w ananasy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń