środa, 26 grudnia 2012

Sweterek z Alpaki Ecru

13 grudnia skończyłam sweterek z alpaki ecru Dropsa. Wzorek z Sandry 11/2012 model 29, ale dokonałam pewnych modyfikacji - mianowicie zrobiłam długie rękawy i szczuplejszy korpus. Na przód i tył nabrałam 200 oczek i przerabiałam wzorem ściągaczowym 6 prawych/2 lewe. Robiłam drutami 3, wyszło niecałe 6 motków, czyli 300 dag.


Ponieważ jest to włóczka w kolorze naturalnym, więc każdy motek ma nieco inny odcień. Widać to na zdjęciu - na linii pach odcina się ciemniejszy kolor od następującego po nim jaśniejszego. Ale dla mnie to nie stanowi problemu :)

4 komentarze:

  1. bardzo mi się podoba,lubię takie proste sweterki:) ciemniejszy pas nie jest zbyt widoczny na zdjęciu ,myślę,że nie popsuje Ci przyjemności noszenia go:)
    pozdrawiam bieta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny i komentarz. Różnica odcieni ecru nie stanowi dla mnie problemu :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aurelko. Twoje komentarze są bardzo zachęcające! Pozdrawiam serdecznie

      Usuń