wtorek, 11 września 2012

Chusta dla Bożeny

W niedzielę skończyłam i zblokowałam chustę-prezent dla mojej koleżanki Bożeny. Została wykonana z Angory Ram drutami 4,5. Ma piękny chabrowo-szafirowy kolor, lepiej oddają go zdjęcia z lampą błyskową niż te w świetle dziennym.

Kiedy już kończyłam chustę według opisu dostępnego bezpłatnie na Ravelry (kliknij tutaj), okazało się, że z jednego motka zostaje jeszcze sporo włóczki, a chciałam ją wyrobić do końca. Miałam do wyboru: albo spruć bordiurę i dorobić trzeci raz wzór konwaliowy, albo pójść na łatwiznę i dorobić dłuższą bordiurę. Wybrałam ten drugi pomysł i musiałam nieco zmodyfikować bordiurę dodając oczka. 

Jeśli kiedyś będę robiła tę chustę z Angory Ram, to zrobię trzy razy wzór konwaliowy. Sądzę, że wystarczy na to włóczki z jednego motka.






Więcej zdjęć na Ravelry (kliknij tutaj)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz